Dane osobowe przekazywane nam w związku z zamawianiem towarów na stronie www.footic.pl wykorzystujemy głównie w celu realizacji zamówienia i późniejszej obsługi z nim związanej (wystawienie faktury i przesłanie jej do księgowego, przekazanie danych kontaktowych przewoźnikowi czy obsługa zwrotów i reklamacji produktów).
Warunki ochrony danych osobowych klientów sklepu internetowego www.footic.pl zbieranych w celu realizacji zamówienia/rozpatrzenia reklamacji
I. Postanowienia podstawowe
Administratorem danych osobowych zgodnie z art. 4 ust. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej: „RODO”) jest Little Shoes s.r.o., ID 07715773, z siedzibą pod adresem Švantlova 2711, Písek, Czechy (dalej: „administrator”).
Dane kontaktowe administratora - adres: Švantlova 2711, Písek, 397 01, Czechy e-mail: shoes@littleshoes.cz, telefon: 773 00 10 80
Dane osobowe oznaczają wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej; możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba fizyczna, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator sieciowy lub jeden lub kilka szczególnych elementów fizycznej, fizjologicznej, genetycznej, psychicznej, ekonomicznej, kulturowej lub społecznej tożsamości tej osoby fizycznej.
II. Źródła i kategorie przetwarzanych danych osobowych
Administrator przetwarza dane osobowe, które użytkownik przekazał administratorowi lub dane osobowe, które administrator uzyskał na podstawie realizacji zamówienia użytkownika.
III. Zgodny z prawem powód i cel przetwarzania danych osobowych
Celem przetwarzania danych osobowych jest:
- przetwarzanie zamówienia i wykonywanie praw i obowiązków wynikających ze stosunku umownego między użytkownikiem a administratorem; przy składaniu zamówienia wymagane są dane osobowe, które są niezbędne do pomyślnej realizacji zamówienia (imię i nazwisko oraz adres, kontakt), podanie danych osobowych jest niezbędnym wymogiem do zawarcia i wykonania umowy, bez podania danych osobowych nie jest możliwe zawarcie umowy lub jej wykonanie przez administratora
- przetwarzanie zwrotów lub reklamacji i związane z nimi czynności administracyjne
- wysyłanie informacji handlowych i inne działania marketingowe
IV. Okres przechowywania danych
Administrator przechowuje dane osobowe przez okres niezbędny do wykonywania praw i obowiązków wynikających ze stosunku umownego między użytkownikiem a administratorem oraz do dochodzenia roszczeń wynikających z tych stosunków umownych (przez 15 lat po zakończeniu stosunku umownego).
Po upływie okresu przechowywania administrator usuwa dane osobowe.
V. Odbiorcy danych osobowych (podwykonawcy administratora)
Odbiorcami danych osobowych są osoby:
- podmioty zaangażowane w dostawę towarów/usług/płatności w ramach umowy (tj. dostawcy bramek płatniczych, przewoźnicy lub producenci, jeśli towary będą wysyłane bezpośrednio)
- świadczące usługi związane z prowadzeniem sklepu internetowego (dostawca rozwiązania sklepu internetowego, pracownicy administratora zajmujący się obsługą zamówień, a także księgowa i jej pracownicy zajmujący się obsługą podatkową i płacową administratora) oraz innych usług związanych z prowadzeniem sklepu internetowego
- świadczące usługi marketingowe
Administrator zamierza przekazać dane osobowe do państwa trzeciego (państwa spoza UE) lub organizacji międzynarodowej. Odbiorcami danych osobowych w państwach trzecich są dostawcy usług mailingowych i dostawcy usług w chmurze.
VI. Twoje prawa
Zgodnie z warunkami RODO, użytkownik ma następujące prawa:
- prawo dostępu do danych osobowych zgodnie z art. 15 RODO
- prawo do sprostowania danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO lub ograniczenia przetwarzania zgodnie z art. 18 RODO
- prawo do usunięcia danych osobowych zgodnie z art. 17 RODO
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania na mocy art. 21 RODO
- prawo do przenoszenia danych na mocy art. 20 RODO
- prawo do wycofania zgody na przetwarzanie w formie pisemnej lub elektronicznej na adres lub e-mail administratora wskazany w art. III niniejszego Regulaminu
- prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych zostało naruszone
VII. Warunki bezpieczeństwa danych osobowych
Administrator oświadcza, że podjął wszelkie odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu ochrony danych osobowych.
Administrator zastosował środki techniczne zabezpieczające przechowywanie danych oraz przechowywanie danych osobowych w postaci papierowej, w szczególności poprzez zamykanie na klucz źródeł papierowych, oraz zabezpieczenie danych w postaci elektronicznej za pomocą haseł i programów antywirusowych.
Administrator oświadcza, że dostęp do danych osobowych mają wyłącznie osoby przez niego upoważnione.
VIII. Postanowienia końcowe
- Składając zamówienie za pośrednictwem formularza zamówienia online, użytkownik potwierdza, że zapoznał się z warunkami polityki prywatności i akceptuje je w całości.
- Administrator jest uprawniony do zmiany niniejszych warunków. Nową wersję Polityki Prywatności opublikuje na swojej stronie internetowej nie później niż w dniu zmiany obowiązywania poprzedniej Polityki Prywatności.
Niniejsze warunki wchodzą w życie z dniem 23 czerwca 2022 r.