Jak robić zakupy?

Potrzebujesz pomocy przy zakupach w Footic.pl? Poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania klientów wraz z odpowiedziam. Możesz także skontaktować się z nami w sprawie konkretnego pytania.

W jakiej dziedzinie możemy Ci pomóc?

Orientacja w sklepie internetowym

Jak znaleźć odpowiednie towary?

Produkty dzielimy przede wszystkim na buty dziecięce (rozmiary 16-36), buty damskie i męskie (rozmiary 37-47) oraz akcesoria. W tych kategoriach znajdziesz inne podkategorie lub możesz spróbować filtrować produkty według parametrów (rozmiar, rodzaj buta, producent itp.). Możesz także wybrać bezpośrednio konkretną markę lub spróbować wyszukać konkretne buty za pomocą wyszukiwarki.

Kto może mi pomóc w wyborze?

Właśnie po to tu jesteśmy, więc nie wahaj się nas zapytać. Możesz skorzystać z czatu, poczty e-mail, telefonu i sieci społecznościowych.

Jeśli jesteś tutaj po raz pierwszy, polecamy artykuł Jak wybrać buty lub Pierwszy zakup butów barefoot. Aby uzyskać więcej informacji na temat  butów barefoot, odwiedź naszą sekcję O Barefootach, która zawiera naszą edukacyjną Akademia barefoot.

Jak dodać buty do koszyka?

Należy najpierw wybrać rozmiar w szczegółach produktu, a następnie wymaganą liczbę sztuk można łatwo dodać do koszyka za pomocą przycisku Dodaj do koszyka.

Jakie metody płatności oferujecie?

W naszym sklepie internetowym oferujemy szeroką gamę standardowych opcji płatności, które mogą się różnić w zależności od przewoźnika i kraju dostawy. Dlatego najlepiej jest sprawdzić w sekcji Wysyłka i płatność.

Do jakich krajów wysyłacie towary?

E-sklep Little Shoes obsługuje głównie Czechy, prowadzimy również wersję słowacką. Inne kraje europejskie są obsługiwane w języku angielskim, niemieckim, polskim za pośrednictwem sklepu internetowego Footic. Niemniej jednak możesz również kupować w Little Shoes do wybranych krajów UE, których pełną listę znajdziesz na stronie Wysyłka i płatność. Niestety nie obsługujemy krajów spoza UE (Wielka Brytania, Szwajcaria, Norwegia itp.).

Jak sfinalizować zamówienie?

W koszyku wybierz Kontynuuj, wybierz kraj dostawy, sposób transportu i płatności, kliknij ponownie Kontynuuj. Podajesz także swoje dane osobowe i adres rozliczeniowy, a opcjonalnie możesz się zarejestrować, żeby móc w przyszłości skorzystać z programu lojalnościowego. Na koniec wszystko sprawdzasz i potwierdzasz przyciskiem Wyślij zamówienie.

Nie byłem w stanie dokonać płatności...

Po potwierdzeniu zamówienia powinieneś otrzymać wiadomość e-mail z kodem do zapłaty ważnym przez 30 minut, jeśli płaność nie zadziała za pierwszym razem. W przypadku niedotrzymania tego terminu wiadomość e-mail zawiera instrukcje dotyczące sposobu płatności przelewem bankowym.

Jaki jest status mojego zamówienia?

O wszystkich zmianach, od potwierdzenia zamówienia i płatności po wysyłkę i dostawę, użytkownik będzie informowany automatycznymi wiadomościami e-mail wysyłanymi na podany adres. Jeśli nie otrzymałeś żadnej wiadomości, sprawdź folder Spam lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my z przyjemnością sprawdzimy status Twojego zamówienia.

Is it possible to shop in English or German (Deutsch)?

Yes, try our footic.com or footic.de.

Dostępność towarów i dostawa

Czy sprzedajecie tylko buty barefoot?

Staramy się oferować jak najszerszy asortyment butów barefoot. Nasza oferta obejmuje buty w 100% barefoot i buty kompromisowe, które spełniają tylko niektóre wymagania barefoot oraz przeróżne akcesoria, więc nie możemy twierdzić, że sprzedajemy tylko buty barefoot, chociaż stanowią one większość.

Czy wszystkie produkty są w magazynie?

W naszym sklepie internetowym powinny pojawiać się tylko te produkty, które faktycznie mamy w magazynie i są gotowe do wysyłki w podanych rozmiarach.

W rzadkich przypadkach może się zdarzyć, na przykład z powodu błędu technicznego w stanie magazynowym, że zamówisz coś, czego nie ma już w magazynie. W takim przypadku niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą i postaramy się znaleźć najlepszy możliwy zamiennik.

Czy gwarantujecie dostawę w ciągu 3-5 dni roboczych?

Jeśli złożysz zamówienie do godziny 10:00 w dzień powszedni, powinniśmy być w stanie zapakować wszystko i przekazać przewoźnikowi tego samego dnia, więc przesyłka powinna zostać dostarczona w ciągu 3-5 dni. Staramy się dotrzymywać tego terminu nawet w szczycie sezonu i udaje nam się to w przypadku zdecydowanej większości przesyłek.

Jesteśmy jednak tylko ludźmi i w wyjątkowych przypadkach lub w przypadku komplikacji technicznych może się zdarzyć, że towar dotrze później, jednocześnie nie jesteśmy w stanie zagwarantować możliwości dostawczych przewoźników po zrealizowaniu zamówienia. Aby proces przebiegał sprawnie, zalecamy złożenie zamówienia z odpowiednim wyprzedzeniem.

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Niestety nie, zezwalamy na odbiór osobisty w sklepie firmowym tylko w przypadku zamówień z czeskiej wersji sklepu internetowego.

Reklamacje i zwroty

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, możesz odesłać wszystko, co Ci nie odpowiada, w ciągu 3 tygodni od otrzymania w oryginalnym stanie, niezależnie od tego, czy jest to cała paczka, czy, w przypadku zakupu większej liczby produktów, jej część. Następnie wystawimy notę kredytową i odeślemy odpowiednią kwotę.

Jak mogę zwrócić towary, których nie chcę?

Pełne instrukcje można znaleźć na stronie Zwroty i reklamacje.

Ile kosztuje zwrot towaru?

Zależy to od wybranej metody transportu. Więcej informacji można znaleźć na stronie Zwroty i reklamacje.

Czy towary można wymienić?

Niestety, system nie pozwala nam na wymianę rozmiaru na inny rozmiar lub buta na inny o podobnej wartości. Jeśli chcesz wymienić przedmiot w ciągu 21 dni, zwróć oryginalną paczkę standardową metodą i zamów nową za pośrednictwem sklepu internetowego.

Czy mogę złożyć reklamację dotyczącą wadliwych towarów?

W okresie gwarancyjnym użytkownik ma oczywiście prawo do złożenia uzasadnionej reklamacji. Zalecamy dokładne sprawdzenie towaru przed pierwszym użyciem, aby uniknąć późniejszego niezadowolenia. Należy też reklamować buty natychmiast po wykryciu wady, ponieważ dalsze użytkowanie może prowadzić do pogorszenia problemu.

Jak reklamować towar?

Pełne instrukcje można znaleźć w dolnej połowie strony Zwroty i reklamacje.

Jeśli to możliwe, prosimy o przesłanie nam zwracanego towaru odpowiednio wyczyszczonego i wolnego od innych zanieczyszczeń. Prosimy również o cierpliwość, ponieważ naprawa wady i jej całkowite usunięcie może zająć trochę czasu.

Czy buty wytrzymają cały okres gwarancji?

Żywotność obuwia zależy od sposobu i intensywności użytkowania. Chociaż większość oferowanych butów jest wykonana z wysokiej jakości materiałów, mogą one zużywać się szybciej przy intensywnym użytkowaniu, niewłaściwym użytkowaniu lub braku pielęgnacji.

Rabaty i inne korzyści

Co powinienem zrobić, jeśli mój kod rabatowy nie działa?

Czy masz kod rabatowy, który nie daje Ci zniżki po jego wprowadzeniu? Zalecamy wykonanie następujących kroków:

  1. Sprawdź, czy poprawnie wpisałeś kod i czy zastosowałeś go do właściwej marki butów.

  2. Sprawdź, czy wybrane buty nie są same w sobie objęte wyprzedażą, ponieważ przecenione towary zazwyczaj nie są objęte promocją.

  3. Jeśli pojawi się komunikat o wygaśnięciu, upewnij się, że nie przegapiłeś terminu realizacji kodu. Nie można też wprowadzać jednego kodu wielokrotnie lub wielu kodów rabatowych jednocześnie.

  4. Jeśli jesteś pewien, że zrobiłeś poprawnie wszystko, co opisujemy powyżej, a kod nadal nie działa, nie wahaj się skontaktować z nami na linii obsługi klienta lub wskaż w uwagach do zamówienia swój problem z niedziałającym kodem, a my postaramy się naprawić błąd techniczny lub ręcznie dodać zniżkę, do której masz prawo.

Gdzie mogę otrzymać bonusowe kody rabatowe?

W ramach naszego programu lojalnościowego regularnie nagradzamy wszystkich zarejestrowanych klientów kodami rabatowymi na wybrane marki do 30%. Są to unikalne kody, które zarejestrowani klienci mogą znaleźć po zalogowaniu się do Centrum Klienta w sekcji Moje rabaty lojalnościowe i nie można ich uzyskać w żaden inny sposób.

Niezależnie od lojalności, możliwe jest losowe otrzymywanie kodów rabatowych poprzez zapisanie się do naszego newslettera, śledzenie naszych sieci społecznościowych lub partnerów zewnętrznych, z którymi współpracujemy.

Jak uzyskać stałe zniżki lojalnościowe?

Wszyscy zarejestrowani klienci mają prawo do rabatu lojalnościowego w wysokości 2% na cały zakup, wystarczy zarejestrować się w naszym sklepie internetowym.

Zarejestrowani klienci, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy zakupili w naszym sklepie internetowym towary o wartości co najmniej 2 000 zł, są uprawnieni do rabatu lojalnościowego w wysokości 4% na cały zakup.

Zarejestrowani klienci, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy zakupili w naszym sklepie internetowym towary o wartości co najmniej 4 000 zł, są uprawnieni do rabatu lojalnościowego w wysokości 6% na cały zakup.

Gdzie mogę wprowadzić kody rabatowe?

Bonusowe kupony rabatowe są wprowadzane w odpowiednim polu w koszyku. Zryczałtowane stałe rabaty są automatycznie przyznawane kwalifikującym się zarejestrowanym klientom, gdy dokonują zakupu za pośrednictwem swojego konta użytkownika.

Rabaty dotyczą zakupów dokonanych za pośrednictwem sklepu internetowego.

Czy oferujecie również karty podarunkowe?

Tak, karty podarunkowe można znaleźć w osobnej kategorii w dziale Akcesoria i mogą one służyć jako świetny prezent dla najbliższych.

Partnerzy i współpraca

Jesteśmy producentem/importerem, czy możecie sprzedawać również naszą markę?

Staramy się dostarczać naszym klientom to, co najlepsze, dlatego chętnie zapoznamy się z Twoją ofertą i sprawdzimy, czy pasuje ona do naszego portfolio. Jeśli masz już jakieś dokumenty, które możesz nam przesłać, skorzystaj z klara@littleshoes.cz lub z przyjemnością zorganizujemy spotkanie, na którym osobiście zaprezentujesz nam swoje produkty.

Jestem influencerem, czy możecie dać mi zniżkę/darmowe buty?

Skontaktuj się z nami, nawet za pośrednictwem mediów społecznościowych, a jeśli współpraca będzie miała dla nas sens, z przyjemnością uzgodnimy konkretną opcję, która przyniesie korzyści wszystkim.

Jak mogę Wam pomóc?

Dziękujemy za to pytanie, cieszymy się z wielu małych rzeczy: pozytywnych wzmianek wśród znajomych; szczerych recenzji; śledzenia, tagowania i udostępniania w mediach społecznościowych; ale przede wszystkim cieszymy się, gdy wracasz do nas z radością i regularnie po buty nie tylko dla siebie, ale dla całej rodziny. Dziękujemy!