Zwroty i reklamacje

Zanim użyjesz towaru po raz pierwszy, sprawdź go dokładnie i przymierz w domu. Nienoszony towar możesz zwrócić w ciągu 21 dni od odebrania paczki.

Zwrot towaru

Formularz 1. Wypełnij formularz zwrotu towaru i dołącz go do przesyłki.

Paczka 2. Spakuj towar, który chcesz zwrócić. Postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami:

  • Prosimy nie wykorzystywać oryginalnego opakowania produktu jako opakowania do przesyłki zwrotnej, nie umieszczać na nim etykiet wysyłkowych ani nie zapisywać adresu zwrotnego, bardzo dziękujemy! Prosimy nie wysyłać towaru za pobraniem, nie możemy go przyjąć.
  • Zwracany towar nie może być noszony, musi być w oryginalnym opakowaniu ze wszystkimi metkami, metki mogą być odcięte do przymiarki

Wysylka 3. Wybierz jedną z dwóch możliwych metod zwrotu:

  • Przez Paczkomat:
    Na stronie szybkiezwroty.pl (lub w aplikacji) jako sklep internetowy wybierz „Packeta Group” i jako Numer zamówienia wpisz numer 94029095. Uzupełnij pozostałe informacje, a otrzymasz kod zwrotny, który wpiszesz w widoczny sposób na paczce. Zanieś przesyłkę do dowolnego Paczkomatu. InPost odbiera przesyłkę i dostarcza ją do nas za pośrednictwem partnera.
  • Przesyłkę wysyłasz na własny koszt na adres:
    Paczka Polska
    Numer identyfikacyjny 94029095
    Panattoni Park Bielsko-Biała
    ul. Księdza Józefa Londzina106
    43-382 Bielsko-Biała

Pieniadze 4. Gdy Twój zwrot dotrze pod adres odbioru, zostanie przekazany do naszego magazynu centralnego, co zajmuje około 10 dni. Następnie przyjmujemy zwrot i zwracamy pieniądze (za pomocą karty kredytowej lub przelewu bankowego).

Wymiana

Potrzebujesz wymienić buty na inny model lub rozmiar? Zwróć produkty z pierwotnego zamówienia i zrealizuj nowe, łącznie z płatnością. Zwrócimy Ci pieniądze za zwrócony towar, a cały proces wymiany będzie szybszy. Będziesz też mieć pewność, że w międzyczasie nie sprzedamy wybranych przez Ciebie produktów a ewentualne różnice cenowe również zostaną w ten sposób rozwiązane.

Wadliwe wykonanie (reklamacja)

Aby zgłosić roszczenie gwarancyjne, należy wypełnić Formularz reklamacyjny

Zanim zgłosisz swoje prawa z tytułu wadliwego wykonania, upewnij się, że jest to uzasadnione. O trwałości obuwia decyduje sposób i intensywność użytkowania. W przypadku nieprawidłowego użytkowania wada może wystąpić znacznie wcześniej niż po upływie 24 miesięcy i nie uprawnia kupującego do dochodzenia roszczeń z tytułu wadliwego wykonania. Najczęstsze przyczyny nieuzasadnionej reklamacji to:

  • towar był używany w niewłaściwy sposób (np. używanie eleganckiego obuwia do uprawiania sportu, noszenie butów domowych na zewnątrz itp.) i w związku z tym uległ uszkodzeniu (uszkodzenia mechaniczne, w szczególności towar rozdarty, przecięty, uszkodzony termicznie, uszkodzony w wyniku nieostrożnego, nadmiernego traktowania fizycznego, celowego zarysowania warstwy itp.)
  • wada występowała już w chwili otrzymania zamówienia przez Kupującego i pomimo tego produkt był używany (zazwyczaj złe szycie, różne rozmiary lewego i prawego buta, nierówności podeszwy itp.);
  • buty zostały źle dobrane do konkretnego użytkownika (buty są za ciasne, zsuwają się, nie pasują itp.);
  • wada pogłębiła się w wyniku dalszego użytkowania towaru już po pierwotnym wystąpieniu wady
  • wada jest spowodowana zużyciem wynikającym z normalnego użytkowania towaru w warunkach, w jakich towar jest zwykle używany (różna temperatura, zapylenie, wilgotność, wpływy chemiczne i mechaniczne środowiska);
  • nieprawidłowe przechowywanie i pielęgnacja obuwia (brak regularnego pastowania i impregnacji; pranie obuwia w pralce; suszenie obuwia w suszarce lub za pomocą innego źródła ciepła lub suszenie na słońcu; stosowanie nieodpowiednich środków czyszczących, detergentów i/lub pasty do butów)